Drodzy Goście!
Serdecznie witamy w naszym apartamencie "Słoneczny 28".
Aby wszyscy nasi goście mogli cieszyć się walorami apartamentu, prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu.
Rezerwacja
Rezerwacji dokonuje się telefonicznie lub elektronicznie informując, czy pobyt jest prywatny czy służbowy podając dane do faktury.
Dane do przelewu podajemy e-mailem po ustaleniu szczegółów rezerwacji.
Warunkiem rezerwacji jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% na podane konto.
Przelew na zadatek winien być dokonany maksymalnie do 3 dni roboczych.
Nie wypełnienie warunku zwalnia od ustalonej rezerwacji.
Przyjazd/Wyjazd
W dniu przyjazdu udostępniamy apartament naszym Gościom od godziny 15:00.
Pobierana gotówką jest kaucja + opłata klimatyczna + jednorazowa opłata za pobyt psa + pozostała kwota do zapłaty.
W dniu wyjazdu należy opuścić apartament do godziny 10:00.
W dniu wyjazdu prosimy o wyjazd samochodem z garażu podziemnego przed zdaniem apartamentu Rezydentowi.
Klucze
Komplet kluczy zawiera: klucz od mieszkania, klucz do drzwi klatki schodowej, chip do wejścia na klatkę schodową z hali garażowej, pilot do bramy garażowej. Zdanie niepełnego kompletu kluczy skutkuje utratą pełnej kaucji pobranej w dniu przyjazdu.
Kaucja
W momencie odebrania kluczy do apartamentu pobieramy kaucję zwrotną w wysokości: 500zł. Po zakończeniu pobytu, jeśli w apartamencie nie powstaną żadne uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i elementów wyposażenia oraz urządzeń technicznych powstałe z winy Gości, kaucja jest zwracana.
Kaucja przepada jeśli w apartamencie przebywać będą osoby trzecie bez wcześniejszego powiadomienia i zgody właściciela apartamentu.
Kaucja przepada jeśli w dniu wyjazdu w apartamencie wyczuwalny będzie zapach palenia tytoniu.
Palenie papierosów
Prosimy o przestrzeganie całkowitego zakazu palenia papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych w apartamencie oraz całym obiekcie: klatka schodowa, garaż podziemny.
Dopuszczalne jest palenie na balkonie lub tarasie.
Cisza nocna
Prosimy o przestrzeganie ciszy nocnej obowiązującej od 22:00 do 6:00.
Rowery / nie dotyczy
Na wycieczki rowerowe udostępniamy naszym Gościom rowery. Prosimy o nie ustawianie rowerów na terenie posesji, lecz w odpowiednim miejscu w hali garażowej. Podczas wycieczek prosimy o zabezpieczanie rowerów za pomocą zamka rowerowego. Prosimy o pozostawienie rowerów w czystym i sprawnym stanie.
Zwierzęta domowe
Przyjazd z pupilem wymaga wcześniejszego uzgodnienia i obowiązuje dodatkowa opłata 150 zł jednorazowo za pobyt, płatna w dniu przyjazdu.
-
Piesek musi być pod pełną kontrolą właściciela na smyczy.
-
Piesek nie może zakłócać wypoczynku innych Gości.
-
W celu załatwienia potrzeb fizjologicznych psa należy wyprowadzić poza teren posesji.
Odpowiedzialność finansowa
Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i elementów wyposażenia oraz urządzeń technicznych apartamentu powstające z ich winy lub winy osób trzecich zapraszanych przez Gości do apartamentu .
Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę własności Gości i osób ich odwiedzających.
Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu Gości zaparkowanego na miejscu parkingowym w garażu podziemnym.
Odpowiedzialność
Dzieci goszczące w apartamentach bawią się w ogrodzie na palcu zabaw na wyłączną odpowiedzialność swoich rodziców, opiekunów.
Śmieci
W dniu wyjazdu Goście proszeni są o wyrzucenie śmieci kuchennych i łazienkowych. Obowiązuje segregacja.
Internet
Apartament wyposażony jest w sieć Wi-Fi. Aktualne hasło do Internetu zostanie przekazane przy odbiorze kluczy.
Reklamacje
Krótkoterminowe awarie wyposażenia apartamentu, awarie mediów komunalnych oraz awarie powstałe przez siły wyższe nie upoważniają do zmniejszenia opłaty za pobyt. W przypadku awarii urządzeń w apartamencie, prosimy o natychmiastowe poinformowanie właściciela o zaistniałym zdarzeniu. Gość udziela właścicielowi apartamentu odpowiedniego czasu na usunięcie usterek. Późniejsze reklamacje nie będą akceptowane.
Wcześniejszy wyjazd/Rezygnacja z pobytu
Rezygnacja z pobytu nie upoważnia do zwrotu uiszczonej opłaty.
Państwa opinia jest dla nas ważna!
Państwa zadowolenie z pobytu w naszym apartamencie jest naszą motywacją do dalszego rozwoju i polepszania warunków / standardów komfortowego wypoczynku dla Gości.
Za wystawioną opinię w Google: Apartamenty Amko Style, Facebook: AmkoStyle Apartamenty
Serdecznie dziękuję ?
Amko Style Apartamenty Wynajem i Serwis
Życzymy Państwu przyjemnego pobytu, dużo zabawy, relaksu i odpoczynku. Jeżeli będą mieli Państwo jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.