Drodzy Goście!
Serdecznie witamy Państwa w naszych apartamentach.
Aby wszyscy nasi goście mogli cieszyć się udanym pobytem w apartamentach, prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu.
Rezerwacja
Rezerwacji dokonuje się telefonicznie lub elektronicznie informując czy pobyt jest prywatny czy służbowy.
Dane do przelewu podajemy e-mailem po ustaleniu szczegółów rezerwacji.
Warunkiem rezerwacji jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% na podane konto.
Przelew na zadatek winien być dokonany maksymalnie do 3 dni roboczych.
Nie wypełnienie warunku zwalnia od ustalonej rezerwacji
Przyjazd/Wyjazd
W dniu przyjazdu udostępniamy apartament naszym Gościom od godziny 15:00, dniu wyjazdu zdanie apartamentu do godziny 10:00.
W dniu przyjazdu osoba rezerwująca proszona jest o okazanie dokumentu tożsamości celem spisania danych do książki meldunkowej.
W dniu wyjazdu prosimy o wyjazd samochodem z garażu podziemnego przed zdaniem apartamentu Rezydentowi.
Kaucja
W momencie odebrania kluczy do apartamentu pobieramy kaucję zwrotną w wysokości: 500zł. Po zakończeniu pobytu, jeśli w apartamencie nie powstaną żadne uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i elementów wyposażenia oraz urządzeń technicznych powstałe z winy Gości, kaucja jest zwracana. Kaucja przepada jeśli w apartamencie przebywały osoby trzecie bez wcześniejszego powiadomienia i zgody właściciela apartamentu.
Klucze
Zestaw kluczy zawiera: klucz od mieszkania, klucz Master ,który otwiera wszystkie drzwi poza mieszkaniem oraz pomieszczenie -śmietnik , kluczyk od blokady miejsca parkingowego oraz pilota, który otwiera bramę garażową oraz szlaban wyjazdowy z garażu podziemnego.
Zgubienie klucza przez Gości pociąga za sobą potrącenie z kaucji kwoty 250zł.
Palenie papierosów
Prosimy o przestrzeganie całkowitego zakazu palenia papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych w apartamencie oraz całym obiekcie: klatka schodowa, garaż podziemny.
Dopuszczalne jest palenie na balkonie lub tarasie.
Cisza nocna
Prosimy o przestrzeganie ciszy nocnej obowiązującej od 22:00 do 6:00.
Taras/Balkon
Prosimy o zdejmowanie poduszek z mebli ogrodowych na noc oraz podczas deszczowej pogody. W przypadku zamoknięcia poduszek z kaucji zostanie pobrana kwota 200 zł.
Rowery - wypożyczanie
Na wycieczki rowerowe udostępniamy odpłatnie rowery.
Zwierzęta domowe
Przyjazd z pupilem wymaga wcześniejszego uzgodnienia NIE MA ZGODY NA POBYT ze szczeniakiem. Obowiązuje jednorazowo opłata za pobyt pieska 150 zł (każdy kolejny tyle samo).
Opłatę uiszcza się gotówką w dniu przyjazdu .
-
Piesek musi być pod pełną kontrolą właściciela na smyczy.
-
Piesek nie może zakłócać wypoczynku innych Gości.
-
W celu załatwienia potrzeb fizjologicznych psa należy wyprowadzić poza teren posesji.
Odpowiedzialność finansowa
Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i elementów wyposażenia oraz urządzeń technicznych apartamentu powstające z ich winy lub winy osób trzecich zapraszanych przez Gości do apartamentu .
Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę własności Gości i osób ich odwiedzających.
Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu Gości zaparkowanego na miejscu parkingowym w garażu podziemnym.
Odpowiedzialność
W dniu wyjazdu z apartamentu prosimy zamknąć okna, w porze zimowej skręcić na 0 ogrzewanie w kaloryferach, wyłączyć urządzenia elektryczne oraz zakręcić krany.
Dzieci goszczące w apartamentach bawią się w ogrodzie na palcu zabaw na wyłączną odpowiedzialność swoich rodziców, opiekunów.
Śmieci
Śmieci wyrzucamy w wyznaczonym do tego miejscu (między bramami garażowymi - 1pomieszczenie Śmietnik ). Segregacja jest wymagana. Pomieszczenie ze śmietnikiem, drzwi na klatkach schodowych oraz furtki otwiera master klucz w komplecie otrzymanych kluczy.
Internet
Apartament wyposażony jest w sieć Wi-Fi. Aktualne hasło do Internetu zostanie przekazane przy odbiorze kluczy.
Reklamacje
Krótkoterminowe awarie wyposażenia apartamentu, awarie mediów komunalnych oraz awarie powstałe przez siły wyższe nie upoważniają do zmniejszenia opłaty za pobyt. W przypadku awarii urządzeń w apartamencie, prosimy o natychmiastowe poinformowanie właściciela o zaistniałym zdarzeniu. Gość udziela właścicielowi apartamentu odpowiedniego czasu na usunięcie usterek. Późniejsze reklamacje nie będą akceptowane.
Wcześniejszy wyjazd/Rezygnacja z pobytu
Rezygnacja z pobytu nie upoważnia do zwrotu uiszczonej opłaty
Państwa opinia jest dla nas ważna!
Państwa zadowolenie z pobytu w naszym apartamencie jest naszą motywacją do dalszego rozwoju i polepszania warunków / standardów komfortowego wypoczynku dla Gości.
Za wystawioną opinię w Google: Apartamenty Amko Style, Facebook: AmkoStyle Apartamenty
Serdecznie dziękuję .
Amko Style Apartamenty Wynajem i Serwis oraz MPS Style Apartamenty Wynajem i Serwis
Życzymy Państwu przyjemnego pobytu, dużo zabawy, relaksu i odpoczynku.
Jeżeli będą mieli Państwo jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.